Scaunul Domnului în alb – v.2

Pe Scaunul Domnului, mai fost-am. Mai fost-am și iarna. Io țineam minte că am fost chiar de două ori, dar în lipsa dovezilor arheologice (a se citi, poze), am auto-convenit că am fost doar o dată.  Pentru relaxare, pentru natură, pentru aer tare de munte, pentru munte, pentru mișcare, am zis să dezmorțim oscioarele.

Date tehnice, n-o să pot expune prea exact, dar treaba stătea cam așa: la mașina aveam -11 grade pe un soare strălucitor și altitudine ~750m. Trebuia să ajungem la 1380m, temperatura de pe platou trebuia să fie mai mică. Și a fost! N-am avut instrumente de măsurat, dar aproximăm că au fost sub -15. Pe lângă că mâinile mi-au degerat puțin pentru timpul cât am stat cu mănuși subțiri (deh, am avut de făcut poze, un sandviș, alea alea…), telefonul a decis subit când avea 85% baterie că refuză să funcționeze în asemenea condiții extreme și a clacat. De la 85% baterie, în următoarea secundă, alertă, baterie descărcată: 1%. Asta e! Cu ocazia asta m-am convins că am nevoie de aparatură mai serioasă pentru munte. Tură lejeră și relaxantă, poate cea mai reușită pe Scaunul Domnului. Doar câteva imagini mai jos.

În apropiere de platou, peisajul s-a schimbat radical

În apropiere de platou, peisajul s-a schimbat radical

Pe platou zăpada era până la genunchi în unele locuri

Pe platou zăpada era până la genunchi în unele locuri

Soldați

Soldați

Indicații

Indicații

Haine albe

Haine albe

Firicelele trădau stratul nu foarte gros de omăt

Firicelele trădau stratul nu foarte gros de omăt

Cu privirea spre Gurghiu

Cu privirea spre Gurghiu

Valea Mureșului

Valea Mureșului

La înălțime

La înălțime

După ce am părăsit Scaunul, l-am admirat de la distanță... de vreo 2 ore, așa cum se măsoară distanțele pe munte :)

După ce am părăsit Scaunul, l-am admirat de la distanță… de vreo 2 ore, așa cum se măsoară distanțele pe munte 🙂

Final

Final

“În drumul Dvs nu luaţi nimic, doar imagini, nu omorâţi nimic, doar timpul, nu lăsaţi nimic, doar urmele paşilor voştri….şi mai reveniţi. Oricând!”

Leave a Reply

