Răsărit la Rețitiș

A trecut ceva vreme de când am respirat aerul de 2000 de metri și mi s-a făcut dor. Două sunt motivele pentru care m-am decis să postez următoarele poze: căldura de afară și niște poze postate pe platforma FB de către o prietenă cu munții Călimani. Tura ei fiind tură de vară, mi-a destăinuit că se întreba cum o fi iarna pe-acolo. Poze cu Călimanii iarna, am mai avut. Poze cu răsărit iarna la Rețitiș, ba. Așa că, zis și făcut.

PS: Un al treilea motiv a fost lunea asta liberă, care mi-a oferit timpul necesar. 🙂

Martie, 2013

Martie, 2013

Duminică

Duminică, orele, în jur de 6:00 – 6:30.

Orele 6:00. Gradient pe cerul sud-vestic.

Gradient pe cerul sud-vestic.

Et voilà!

Et voilà!

Dinspre nord bate un vânt năpraznic.

Dinspre nord bate un vânt năpraznic.

Temperatura de aproximativ -10 începea să se domolească și să urce spre zero.

Temperatura de aproximativ -10 începea să se domolească și să urce spre zero.

Primele raze peste Pietrosu Călimanilor

Primele raze peste Pietrosu Călimanilor

Instrumentele de măsurare de la stația meteo

Instrumentele de măsurare de la stația meteo

Către Ceahlău. Fără cuvinte...

Către Ceahlău. Fără cuvinte…

6 thoughts on “Răsărit la Rețitiș

  1. ana

    Acum am vazut postarea…ma simt “vinovata” de initiativa ta:))
    Dar e tare binevenit…si tare imi pare rau ca nu ne-am sincronizat pana acum sa gustam impreuna lucrurile aste minunate care se intampla in muntii nostri dragi.

    Reply

Leave a Reply

