Mr. Knock-Out din nou învingător

“Parcă aş fi câştigat de 3 ori prin KO! În repriza a cincea, i-am dat atât de tare la ficat că am crezul că l-am mutat”

Lucian Bute a triumfat din nou. Gălățeanul l-a învins prin KO în repriza a noua pe americanul Jesse Brinkley, apărându-și pentru a șasea oară titlul de campion mondial IBF la categoria supermijlocie.

“De fiecare dată când îl trimiteam la podea, eram surprins să-l văd că se ridica. În repriza a cincea l-am lovit atât de tare la ficat că am crezut că i l-am mutat din loc. Când era la podea, părea să sufere foarte tare şi am crezut că am câştigat. Însă nu, el s-a ridicat. În reprizele a opta şi a noua, de fiecare dată cand îl trimiteam la podea, credeam că nu se va mai ridica. Am luat şi eu ceva lovituri, este adevărat mai multe decât de obicei, dar acest băiat a fost extrem de tenace şi curajos. Nu i-a fost frică să-şi compromită apărarea pentru a ataca. Sunt convins că i-am spart nasul şi cred că a suferit mult în reprizele a opta şi a noua”

Felicitări Lucian și îți mulțumim!

3 thoughts on “Mr. Knock-Out din nou învingător

  1. Mircea

    Daca-ti spun ca sunt total impotriva oricarei reclame facute acestui asa zis sport (doar faptul ca sunt neurochirurg si STIU CE SPUN ar trebui sa fie de ajuns) o sa te faca sa-mi cenzurezi si acest comentariu? (-:
    Dupa incercarile de a pune in afara legii coridele in Spania, urmatorul pas spre civilizatia lui 2012 plus, ar fi interzicerea acestei barbarii.
    “l-am lovit atât de tare la ficat că am crezut că i l-am mutat din loc”- fara comentarii (by the way, nu se muta din loc, cel mult se produce ruptura de ficat sau hematom subcapsular, decelabil dupa cateva zile)

    Reply
    1. gebeleizis19 Post author

      Cred că sfaturile tale sunt bine venite în această privință și îti mulțumesc. Cât despre reclamă, era făcută sportului românesc, nu boxului în special, nici eu, nefiind un degustător al acestui gen sportiv.

      Reply
    2. gebeleizis19 Post author

      Și revenind asupra subiectului coride… sunt de foartă multă vreme împotriva unor asemenea spectacole grotești. Dacă oamenii aleg să boxeze benevol, putând renunța în orice moment, animalele nu au greșit cu nimic pentru că s-au născut și nu aleg să se jertfească pentru plăcerea morbidă și sălbatică a unor inconștienți, însă sunt obligate. Asta numesc eu barbarie!

      Reply

Leave a Reply

