Honor et Patria


La mulți ani, România! La mulți ani, rumâni!

3 thoughts on “Honor et Patria

  1. Marius

    La multi ani!

    Pacat ca dupa 20 de ani aceasi tradatori de neam sunt cei care ne pregatesc viitorul!

    Pacat ca dupa 20 de ani tot de comunisti suntem condusi, de creaturi care nu au nimic uman in ei, ce sa mai vorbim de suflet de roman!!!!

    Eu mi-am redescoperit istoria la 26 de datorita unui roman adevarat (personal i-l compar cu mihai Eminescu considerandu-i viata dedicata neamului romanesc), respectiv Paul Goma http://paulgoma.free.fr/

    In mod normal, daca printr-o minune oamenii l-ar citi intr-o noapte pe acest om, ar trebuie ca a doua zi sa fie revolutie!

    La multi ani!

    Reply
    1. gebeleizis19 Post author

      Multumesc Marius pentru informatii. 🙂 Am sa-l studiez si pe Paul Goma. Intre timp, daca cumva nu ai ajuns la el, iti recomand si eu pe dr. Napoleon Savescu: http://napoleonsavescu.wordpress.com/
      Legat de ceea ce spui tu, da, ar trebui o revolutie…mentala! Pentru ca adevarata criza, e cea de constiinta in primul rand.
      Numai bine!

      Reply

Leave a Reply

