Noi în anul 2000

Și noi știm c-a trecut mult timp, va trece încă pe-atât guess-who-probe-audio1

Presimt în 10 ani mai prind câțiva ce mint, câțiva ce țin să plece…las´ că trece

Super piesa, super versurile!

O viziune inspirată direct din viața de zi cu zi, ce redă la fix sentimentele celor mulți, vorba unui slogan politic, că tot suntem la ora de sociologie-politologie.

Și totuși eu am încredere că ne-am născut exact unde trebuie și că în 10 ani, lucrurile vor sta cu totul altfel. Dar asta depinde de fiecare dintre noi, căci undeva situația va căpăta o altă față și probabil nu toți ne vom bucura de vremurile ce vor veni… Dacă se întreabă cineva despre ce vorbesc, un raționament de tip cartezian nu dă răspunsul.

PS: Mulțumesc Bogdă că mi-ai scos piesa asta în față! 🙂

2 thoughts on “Noi în anul 2000

  1. Salam

    în 10 ani tot la aceeaşi distanţă de lumea civilizată vom fi. Iar cât despre locul potrivit, da – ne-am născut fix unde trebuia ca să putem să prosperăm prin hoţie şi înşelăciuni. Unde în altă parte mai poţi face ce poţi face în ţara asta şi să rămâi nepedepsit?

    Reply
  2. honeybunny21

    Eu cred ca trebuie sa ne preocupe foarte mult evolutia spirituala. Degeaba iti consumi acum energia in scopul dobandirii unor lucruri efemere precum banii,distractia etc. Viata nu trebuie traita din plin in aceasta viata,iar moartea nu trebuie vazuta ca un eveniment morbid. Moartea este continuarea spirituala a vietii materiale pe care o avem aici. Nu avem de unde sa stim in cati ani vom ajunge la lumea civilizata pe care ne-o dorim … multi vorbesc despre noul ciclu al vietii,sau trecerea intr-o alta dimensiune. Un lucru este sigur : trebuie sa ne pregatim pentru ce va veni, sa ne formam un nou stil de viata, sa ne construim comori si in Cer ( Iisus ). Spre exemplu, eu am renuntat in a consuma carne,am renuntat la viciul numit fumat, am renuntat sa mai fiu trista si pesimista si incerc sa ma bucur in fiecare moment de tot ceea ce mi-a lasat Dzeu. Nu-mi mai este frica de moarte si ii multumesc lui Dzeu in fiecare moment pentru toate lucrurile bune pe care mi le ofera. Ma bucur ca viata mea a capatat sens. Rares… felicitari pentru acest post !

    Reply

Leave a Reply

